We’re hiring!

Voor het bureau van de Nederlandse Diabetes Federatie zijn we op zoek naar twee enthousiaste collega’s: een beleidsmedewerker/ projectleider en een medewerker secretariaat en communicatie. Kom jij ons team versterken en samen met onze leden werk maken van persoonsgerichte diabeteszorg en preventie? We kijken uit naar je sollicitatie!

De Nederlandse Diabetes Federatie (NDF) is de koepel van het Nederlandse diabetesveld, bestaande uit meer dan 30 leden- vertegenwoordigers van patiënten en zorgverleners - en bedrijfsleden.

Dit samenwerkingsverband maakt zich sterk voor persoonsgerichte diabeteszorg en preventie, van hoge

Het afgelopen jaar heeft de NDF samen met haar leden hard gewerkt aan een vernieuwde koers voor de organisatie, die dit jaar van start is gegaan. In deze vernieuwde koers werken de (bedrijfs)leden van de NDF samen in vier platforms:

• Kwaliteit, leefstijl en preventie
  • Geneesmiddelen
  • Hulpmiddelen
  • Stelsel

Het bureau in Amersfoort ondersteunt met een klein team deze activiteiten en ons netwerk. Voor het bureau zijn we op zoek naar een collega die zich met energie wil inzetten voor de NDF in de functie van:

Informatie
Lijkt je dit een interessante functie en werkomgeving dan zien we jouw motivatiebrief met CV graag vóór 20 mei 2024 tegemoet via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Heb je nog vragen of wil je meer informatie, aarzel dan niet om contact op te nemen met Christine Strous, manager van de NDF op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 51 49 21 74.

Wij werven zelf voor deze functie, acquisitie is daarom niet nodig.